31 Temmuz 2012 Salı

TATLI UĞRAŞLAR ( :

buğday salatası yapımı
 buğday salatası için malzemeler;
  • 1 su bardağı haşlanmış buğday,
  • 2 tane domates,
  • 2 tane salatalık,
  • yarım demet maydonoz,
  • yarım demet dere otu,
  • yarım demet yeşil soğan,
  • 1 tane közlenmiş kırmızı biber
  • tuz,  zeytin yağı.
tam bir yaz salatası olduğunu söyleyebilirim. içinde buğday olduğu için oldukçada besleyici. diyet salatası olarak da kullanılabilir. tadı da harikaa ( :

sütlaç sunumu
sütlaç oldukça lezzetli ve hafif bir tatlı. bu akşam hangi tatlıyı yapsak diye düşünenler için alternatif bir seçim yapılışı da çok kolay ( :
ahşap boyama ile tepsi süsleme

veeee ahşap boyamaa ( : mavi ahşap boya ile bayadığımız tepsinin üzerine desen uyguladık ve yaldızlı boncuk boyası ile süsledik. çok hoş oldu.

havalar oldukça bunaltıcı, insanın içinden hiç bir şey yapmak gelmiyor elimden ancak bunlar geldi. sizlerle paylaşmak istedim. umarım beğenirsiniz. sanırım bu yazıyı fazla uzattım ( : şebnem yeter artık diyenler olur mu acaba q:   (( :  neyse ben daha fazla uzatmayım. herkese serin serin günlerrr diliyorummm kocaman sevgilerrrr esen kalın ( :

14 yorum:

  1. niye uzatmış olasın canım yaz dök içini okuruz biz seni
    senin 36 beden olup hala bugday salatasını yediğini düşünmek allahım ya benim yediklerim:))
    sütlaç nefis duruyor canım tepsi bulanık çıkmış ama mavi olmasını çok sevdim
    ayrıca sayfanda hoş olmuş ferah ve dingin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ablacımm ( : sayfanın daha fresh olması için böyle yaptım q: ( : seninde beğenmene çoookkkk sevindimm. beden ne kadar 36 da olsa dikkat etmediğin an inan artıyor ( : bende 2 yıl önceki halimi hatırlıyorumda... çok fenaydı. neyse ki normale döndüm ( : her şey için teşekkür ediyorum

      Sil
  2. canım uzatmak ne demek zevkle okuyorum yazdıklarını.. sen yazmaya devam et canım:))salataya bayıldım çok besleyici ve çok leziz görünüyor..sütlaçı çok sevmesemde şimdi olsa soğuk soğuk güzel giderdi..tepsinde çok güzel olmuş maviş maviş:))ellerine emeğine sağlık canımcım hepsi harika görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu duydum ya artık yazarımda yazarımm ( : çok teşekkür ederim sevil ablacım (samimiyetinize güvenerek abla diyorum) salata gerçekten çok lezzetli oluyor mutlaka deneyin. tekrar teşekkür ederimm ( :

      Sil
  3. bn özgül burdaki şerlerin hepsini çokkk beğendim

    YanıtlaSil
  4. buğday salatasını çok seviyorum.yemek yapmayı pek bilmem ama bunu yapabilirim....ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapımı çok kolay oldukçada lezzetli. teşekkür ederim Kübra Hanım

      Sil
  5. ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş :)) şu salata burada olsada yesem:)) (gülay)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülay Hanım. yapımı çok kolay sizde yapıp yiyebilirsiniz ( :

      Sil
  6. sevgili Şebnem Hanım yaptıklarınız bir harika olmuş.ellerinize sağlık benim blogum olmasada sizi sürekli takip etmeye çalışacağım :)) (ekin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adımı nerden öğrendiğinizi merak ettim doğrusu Ekin Hanım... sizde bir blog açın emin olun iyi bir uğraş ve arkadaş çevresi açısından güzel bir topluluk

      Sil
  7. merhaba canım iyiki beni izlemeye almışsın da senin bloğunu gördüm
    yoksa çok şey kaçıracakmışım
    ellerin dert görmesin özellikle kalemliğe bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz. çok teşekkür ederim nanemaydonoz...

      Sil