7 Ekim 2012 Pazar

YAPTIKLARIM \ ALDIKLARIM

Herkese iyi akşamlar. Dilerim haftasonunuz güzel geçmiştir.
Bugün sizlerle yaptığım çiçekleri paylaşıcağım çiçekleri neyle mi yaptım? İşte bunlarla ( :
renkli kağıtlar
 1. Renkli kağıtları farklı boyutlarda istediğimiz gibi şeritler halinde kesiyoruz.
çiçek yapımı
 2.Şerit halinde kestiğimiz kağıtların uç tarafının en altından bükmeye başlıyoruz ve sonu gelene kadar bu işleme devam ediyoruz. Daha sonra kendilerini bırakmasınlar diye aynı noktada topluyoruz ve zımbalıyoruz. Ben zımbaladım isteyen yapıştırabilirde
çiçek yapımı
 Bunlarıda farklı şekillerde yaptım o kadar çok kesmişim ki aynı şekilde yapmaktan sıkıldım ( : bunlarıda yalpeze çiçek gibi yapmaya karar verdim.
çiçek kesimi
 Bu fotoda bulanık çıkmış ( : neyse oldu artık kusura bakmayın. Burda da minik kalpler ve çiçekler yaptım. Belki bir işte kullanırım.
golden rose rimel
Sıra geldi aldığım ürünlere ( : golden rose rimel ve pudra indirimdeymiş ilgililere duyurulur ( : rimelin farklı renklerde olanlarıda vardı. Hepsi siyah fakat fırçaları farklı özellikleri falan pembe olanın özelliği hem dolgunluk veriyor hem de uzatıyor bu yüzden bunu seçtim.


Şimdii sizlere bir şey sormak istiyorum ( : daha doğrusu fikrinizi almak... Tamam ben bu çiçekleri yaptım iyi hoşda bunlarla ne yapıcağımı bulamadım ) : her türlü önerinizi bekliyorum. Bana fikir verirseniz çok mutlu olurum.

Herkese mutlu yarınlar diliyorum sevgi ile kalın...

6 yorum:

  1. Kapı süsü, çerçeve gibi şeyler yapıyorlar bu çiçeklerle :)
    Çok hoş olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim ( : bende siz söyleyince yapılabileceğini düşündümm ( :

      Sil
  2. Sevgili Çiy Tanesi merhabalar :)

    Blogumda Blogger ödülün var, beklerim...

    Sevgiler

    http://hasirsapkaderya.blogspot.com/2012/10/odullendirildim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ( :
      blogger ödülü nedir? merak ettim hemen geliyorum ( :
      sevgiler

      Sil
  3. güzelim benim rimelini ve pudranı güle güle kullan ayrıca çiçkelri ne yapcağını biraz düşünmeliym:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ennn tatlı ablammm ( : ne yapılabilir? ne yapılabilir? ( ;

      Sil