6 Kasım 2012 Salı

AYYY MİMLENDİM ( :

Sevgili Biricit beni mimlemiş. Bende gidip mimimi aldım. Müzikle ilgiliymiş gerçekten beğendim ( : Bol müzikli bir post olucak. İyi dinlemeler.
Umurunuzda olmayanlara - Candan Erçetin-umrumda değil

sizi anlamayanlara - Sıla- yoruldum
sahte insanlara- Emir - makina
ayrılırken ne söyleyeceğini bile bilmeyenlere- Demet Akalın-bebek

sevgiliniz varken ya da yeni ayrıldığınızda; size asılan lavuklara- Rober Hatemo-senden çok var 
dost kazığı atan dedikoduculara- Kenan Doğulu- salak
 
acı çekmesi gerekenlere-  Füsün Onal- oh olsun
normal olduğunu sanıpta olmayanlara- Nazan Öncel- normal
kalbinize- Bahadır Tatlıöz
içinden çıkamadığınız durumlara-İnna-caliente
iş hayatınızdaki çakal ve yılanlara- Can Bonomo -Defol
boş insanlara- Teoman- bak hayatına
yeni aşkınıza kavuşunca eskilere- Demet Akalın- Boşuna
bu şarkının klibi ve kendisi çok hoşuma gidiyor-Model- dağılmak istiyorum
bu şarkıda bana ve benim gibilere- Sertab Erener- bi çaresi bulunur
bunuda son olarak ben eklemek istedim ( : Özdemir Erdoğan-bana ellerini ver

ohh be bitti ( : biraz zorluk çektim ama olsun. Tekrar iyi dinlemeler. (ben kimseyi mimlemedim)

8 yorum:

  1. cok hoş bır mım leme olmuş:)) bol muzıklı eglencelı:))

    YanıtlaSil
  2. harıkalar canım:) elıne ve yureğıne sağlık:)) bebek demet akalının bayılırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl senin eline sağlık canım. şarkı düşünürken biraz zor seçim yaptım ama çok eğlendim ( :

      Sil
  3. Aaa bayıldım bu posta canım :) ohhhhh ohhhh açtım sesi de !!!

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu mim çok zevkliydi bende mimlendim e yapmıştım..
    bu sayede blogger arkdşlarımın ne dinledğini az çok tarzını anlıyabiliyoruz işte :)
    güzel vesile oldu..
    senin tercihlerinde hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ( : bende çok zevkle yapmıştım. çok teşekkür ederim cicileydi ( : ziyaretiniz beni çok mutlu etti sevgilerimi gönderiyorum ( :

      Sil