27 Aralık 2012 Perşembe

MİMLENMİŞİM HABERİM YOK ( :

Sevgili Tubanne beni mimlemiş ama benim yeni haberim oldu ( : bakalım mimler neymiş?

1.MİM BLOG LİSTEMDE GÖRMEK İSTEDİKLERİM VE İSTEMEDİKLERİM

Öncelikle görmek istemediklerimden başlayayım;
  • Yaptığım yayınların altına yazıyı hiç okumadan yapılan yorumlar... Gerçektende kötü bir durum. Böyle yorumları çok sık almıyorum ama bazen aldığımda oluyor. Bu durumu sevmiyorum. Hakaret gibi algılıyorum nedense...
  • Yapmacık olarak yapılan yorumlarıda hiç sevmiyorum ( : daha içten samimi yazılmış yorumlar beni daha çok mutlu ediyor.
  • Emeğe saygısızlık da sevmediğim konulardan biri.
Görmek istediklerim;
  • Emeğe saygı,
  • Ellerine sağlık, ( :
  • Yapıcı ve ilham verici yorumlar,
  • Tavsiyeler görmek istediklerim.
2.MİM YENİ YIL DİLEKLERİMİZ
  • Karar veremedim bi an ( : ama en başta huzur,
  • Mutluluk,
  • Sağlık,
  • Başarı ( :
  • Herkesin barış içinde olduğu birbirini üzmeden kırmadan geçirdiği bir yıl,
 Başka yazıcak bir dilek bulamadım ( : 
Tubanne'ye sevgiler ( :  Diğer blog arkadaşlarımada tabii ki ( :



4 yorum:

  1. Bizden de sevgiler canım:)Yeni yıl dileklerin bütün insanlığa hitap ediyor ne güzel,hepsi gerçek olsun inşallah,öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ( : inşallah Tubanne ( : öpücükleri de aldımm ohh ( :

      Sil
  2. Evet o yazıyı hiç okumadan yorum yazan arkadaşlar varya :) Sen olmamış falan diyorsun o altta eline sağlıkk oo çok güzel falan diyor ne tezat ama e madem zahmet edip okumadın zahmet edip yazma :) Bütün dileklerin kabul olur inşallah canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (( : onlara burdan selam olsunnn ( :
      inşallahhh hepimizin dilekleri kabul olur ( :

      Sil