19 Temmuz 2012 Perşembe

HAYIRLI RAMAZANLAR...

kıymalı pide sunumu

çörek yapımı hda=





Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum. Annem bugün bayağa coştu ( : ramazan hazırlığı için erzurumda meşhur olan cevizli çörek yaptı, haşhaşlı çörek ve puf çöreği yaptı. Birde kıymalı pide. Bende üzüm salkımı yaptığımız sabunların kırıntıları artmıştı bir kavanozda duruyordu onları değerlendirdim ( : geçenlerde yaptığım gibi sabun keseleri yaptım ( : bunları bize misafir gelenlere vereceğim. Evde bir sürü sabun kesesi oldu ( : babamla sevdiğim bir iş arkadaşına, kendi arkadaşlarımada vermiştim bu keselerden çok beğenmişlerdi. Bende iyi tepkiler aldığım için yine yaptım. sizlerede öneriyorum ( :

HAYIRLI RAMAZANLAR... SEVGİLERİMLEE...

14 yorum:

  1. Canım geceye bişi, iftara kadayıf dolması da lazım dersin annene :) Cümlemize hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  2. Anneciğinin ve senin ellerinize sağlık, Ramazan-ı Şerifi hayırlara vesile olur İnşallah, CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm. sağlıklı ve güzel bir ramazan geçirmeniz dileğiyle

      Sil
  3. canım anneciğininde seninde ellerine sağlık.

    hayırlı ramazanlar diliyorum size..kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm. sizede hayırlı ramazanlar. kucak dolusu sevgilerrr

      Sil
  4. Hayırlı ramazanlar :)

    Börekler harika görünüyor. Sabun kesecikleride çok hoş. Annenin ve senin ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. sizede hayırlı ramazanlar.accayip güzel gözüküyolar hımmm :) elinize sağlık bende bloğuma beklerim buyrun modadakankan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bloguma ziyaretiniz için çok tşk.ler.gencecik bir kızımızın harika hobilerini gördüm kutlarım seni.hobisi olanlar güzel insanlardır.hayırlı ramazanlar dilerim sağlık ve sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizlrden böyle şeyler duymak beni çok mutlu etti teşekkür ederim ( : sizede hayırlı ramazanlar sevgilerimle...

      Sil
  7. merhaba, blogunuzu üylerimde fark ettim, teşekkür ederim :))
    blogunuzda dolaşırken çörekler gözüme takıldı :)))
    sevgiler:)

    kibele keyfi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz ( : kucak dolusu sevgilerr ( :

      Sil