11 Temmuz 2012 Çarşamba

SABUNDAN ÜZÜM SALKIMI YAPTIK (( : NASIL OLMUŞ?

 







sabundan meyve yapımı

Görüldüğü gibi önce kalıp sabunu küçük kareler halinde kestik. sert bir zemin üzerinde kavanoz kapağıyla üzerine bastırarak dairesel hareketlerle yuvarlak hale getirdik. iğne yardımıyla deldiğimiz sabun topçuklarını tele resimdeki gibi dizdik 3 tanesini bir araya getirerek kıvırdık hepsini birbirine bağlayarak üzüm salkımı şeklini almasını sağladık. tepesine de üzüm yaprağını andıran çiçek taktık. ortaya böyle bir şey çıktı ( : etraf çok güzel sabun koktu istenilen yere koyulabilir ( :

48 yorum:

  1. ellerinize saglik
    sabun kokusuna bayilirim
    kokusu taaaa bahceme geldi:))))))))))
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fikir,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim. bloguma hoş geldiniz sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben geldim...
    takipteyim...
    gerçekten çok güzel olmuş....
    iyi bir fikir...
    elleirnize sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz. teşekkürler. yapımı kolaydı ama uğraştırıcı. sevgiler...

      Sil
  5. hem çok güzel hem mis kokulu ellerinize sağlık..
    blogunuzu çok begendim izleyicinizim artık..
    banada beklerim..
    http://sevilindenizi.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. bloguma hoş geldiniz. sizede geliyorum ( : sevgiler...

      Sil
  6. ben geldim :))) sabun fikrinede bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Şimdi bana yeşil sabun aratacaksın, ne güzel bir fikir, ne güzel bir uygulama bu böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ( : biz koyu renkle yaptık aslında şeffaf yeşil sabunla tam üzüm gibi oluyor ( :

      Sil
  8. Valla harika olmuş,tebrikler! Bayıldım..
    Takipteyim,bana da beklerim Şebnem hnm..Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz ( : teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  9. ay benim kuzenime bak ya usta çıragı geçer derlermiş filan:)) biiliyomusun kaç yıldır hobi blogllarını takipteyim ama böyle enterasan bir fikir ve uygulama görmedim çok beğendim şebnemcim iki gün gecikleli olsa da gördüm sonun da bana da mor sabundan yap olur mu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor üzüm mü istiyosun yani (( : olur tabiki yaparım ablacım :D teşekkür ederim...

      Sil
  10. çok güzel görünüyor :) ben de banyo için meyve şeklinde sabunlar almayı dusunuyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (( : meyve şekilleri bu şekilde kolaylıkla yapılabiliyor. denemenizi öneriyorum ( :

      Sil
  11. Merhaba aramıza hoşgeldiniz üzümlere bayıldım ellerinize sağlık,bende beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum.teşekkürler. gelirim tabiki. sevgiler...

      Sil
  12. canm ablacm güzel olmuş. kuzenimizn kızına yaptn. bundan bennde isterim lütfennn :) :) :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık ziyaretiniz için çok memnn kaldım hemen dönüşü yapayım dedim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ( : iyi yaptınız ( : sevgilerrr

      Sil
  15. merhaba, yaratıcı ve hoş bir çalışma çıkmış ortaya, ellerinize sağlık:))))

    YanıtlaSil
  16. süper olmuş.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. çok hoş görünüyor.Mis kokulu üzümler olmuş :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ( : her yer buram buram sabun kokuyor... teşekkür ederim. sizinde yapmanızı öeneririm ( :

      Sil
  18. Buda harika fikir değişik şeyler görüyorum ne güzel :) ellerine sağlık )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ( : bloguma hoş geldiniz ( :

      Sil
  19. merhabalar... çok beğendim üzüm salkımını. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  20. süper olmuş misler gibi kokar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl missss gibi kokuyor ( : teşekkürler

      Sil
  21. Çok güzel olmuş iyi fikir. Elinize sağlık. En kısa sürede yapmaya çalışcam banyo için yeni bir şeyler istiyordum bu iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ( : çok güzel gerçekten de şeffaf yeşil sabunla daha güzel oluyor onunla deneyin bence ( :

      Sil
  22. güzel olmuş..ilginç bir tasarım..
    hayatın renkleri

    YanıtlaSil
  23. vaay be çok enteresan...evimi dekore ederken kullanabileceğim değişik bir fikir..
    teşekkürler.
    oyun oyna01

    YanıtlaSil
  24. (: çok güzel olmuş bence..çok yaratıcı düşünmüşsünüz.daha başka tasarımlarınızda varsa yayınlarsanız sevinirim..
    sanattarihi ve arkeoloji

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkürler Cemal Cesur...
    Yaptığım her şeyi burada yayınlıyorum sizde burdan takip edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olmuş bayıldımmmmm :)

    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Berrin Hanım hoş geldiniz bloguma...
      Çok teşekkür ederim. Yapımı biraz zahmetli ama bitince çekilen zahmete değiyor ( :

      Sil