19 Ekim 2012 Cuma

VALİZ HAZIRLIYORUM...

Merhaba... Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere yolculuk var ( : tabii ki evime... Ailemi, evimi, ordaki arkadaşlarımı çok özlemiştim.Allah'ın izniyle yarın gidiyorummmm.Bayram gerçekten de iyi geliyor insanlara...                                                                                                                      Gelelim yaptıklarıma. Aslında yeni şeyler yapamadım malumunuz dersler... Vakit buldukça ufak tefek şeyler yapıyorum. Geçen sefer aşağıda resmini gördüğünüz çiçeklerden yapmıştım, devamını getiriyim dedim. Bir kaç tane daha yaptım. Merak edenler için; buyurun buraya bakın efendim.
renkli kağıttan çiçek yapımı

 Vee tabii ki benim vaz geçemediğim ürün ( : keseler... sürekli yapmak istiyorum bu sefer lavanta keseleri yaptım. Dolabım güzel koksun diye yapmıştım az lazım olucağı için şimdilik 2 tane yaptım. Geçen sefer sabun kesesi yapmıştım buyurun yapımı burda.
lavanta kesesi yapımı
Şimdilik benden bu kadar. Çiçekler için aklımda çok güzel bir fikir var ( : En kısa zamanda tamamlamaya çalışıcam.
Sevgiler, saygılar.

9 yorum:

  1. hayırlı yolculuklar canım...
    yolun açık olsun...

    yaptıkların çok hoş..
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin şirineee seni uzun zamandır buralarda göremiyorum. herkeste bir yoğunluk var...
      çok teşekkür ederim her şey için.

      Sil
  2. Ailenle mutlu vakitler geçirmeni dilerim:)Herzamanki gibi çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık canım,Ankara'ya selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki selamınızı götürürüm ( :
      çok teşşekkür ederim tubanne ( : mutluluğu depolayıp gelicem ( :

      Sil
  3. canım benimmm senin sevincin beni de heycanlandırıyor.allah hayırlısıyla gidip gelip çok güzel bir bayram geçirmeni nasip etsin sıcacık evinde
    senin hobilerin oldukça hiç sıkılmazsın insan çok şeyler saklıyor degil mi yaptıkarının içine mesela bu çiçekler de özlem var..lavanta torbalarında çok sevimli ayrıca kalpli malpli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden başlasam bilemedim şimdi ( : evet heycanlıyımm enerjim yüksek bu yüzden hissediyorsun ablacım ( : aminnn aminnnn hepimizin bayramı neşeli geçsin inşalah. kesinlikle haklısın... beğenmene sevindim ablacım ( : ablamın zevki ne de olsa ( ;

      Sil
  4. ailenle mutlu huzurlu güzel vakit gecirmen dileğiyle canım hayırlı bayramlar hayırlı yolculuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm... sizinde bayramınız çok iyi geçer inşallah. sevgiler

      Sil
  5. Kuzuuuu bu çiçekleri nasıl yaptınn. Çok güzelll ler. ��������������

    YanıtlaSil